ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να καταδείξει το ρόλο των εργαζομένων στην παροχή υπηρεσίας και στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών (απευθύνεται σε στελέχη ξενοδοχείων)
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Βασικές αρχές marketing ξενοδοχειακών προϊόντων – υπηρεσιών
- Επίπεδο παροχής υπηρεσίας - εργαλείο Marketing, τοποθέτησης στην αγορά
- Συμπεριφορά «καταναλωτών» - Ικανοποίηση πελάτη –συστηματική συλλογή στοιχείων (feedback)
- Διαδικασίες παροχής ποιοτικών υπηρεσιών/ τμήμα αγοράς
- Ενέργειες ενημέρωσης, πληροφόρησης, προώθησης πωλήσεων – up-selling.
- Χειρισμός παραπόνων, προβλημάτων
- Διαδικασίες προγραμματισμού – διαδικασίες ελέγχου
- Case Studies