ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη στην κατανόηση των μηνυμάτων της γλώσσας του σώματος του συνομιλητή τους και της συναισθηματικής του διάθεσης, ώστε μακροπρόθεσμα να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται ευκολότερα τις ανάγκες και προσδοκίες ενός πελάτη, στοχεύοντας πάντοτε στην αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης και στην ύπαρξη ικανοποιημένων πελατών.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Εισαγωγή στην επικοινωνία. Τι σημαίνει “επικοινωνία”.
- Ρόλος και αξία της επικοινωνίας.
- Μορφές επικοινωνίας.
- Οι ανάγκες του πελάτη και πώς να τις κατανοήσουμε.
- Τρόποι επικοινωνίας.
- Γλώσσα του Σώματος - Μη λεκτική επικοινωνία.
- Ειδικά θέματα της γλώσσας του σώματος, ανάλυση των διαφόρων κινήσεων - στάσεων, χειρονομιών και της σημασίας τους.
- Case Studies
- Role Play
- Εκπαιδευτικά Video