ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να εντοπισθούν οι ανάγκες των ατόμων στην επιχείρηση, ο τρόπος υποκίνησης, σκέψης, συνεργασίας, φιλοδοξίας, που είναι σημαντικοί παράγοντες για την ανάπτυξη της ομαδικότητας των στελεχών.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Πώς μπορούμε να υποκινήσουμε, "κεντρίσουμε" τα άτομα που συνεργαζόμαστε, ώστε να γίνουν περισσότερο δημιουργικά, συμβάλλοντας στην αύξηση της παραγωγικότητας και αποδοτικότητας της επιχείρησης;
- 3 διαφορετικά ερωτηματολόγια που αποκαλύπτουν το χαρακτήρα, τις φιλοδοξίες, τον τρόπο υποκίνησης, τη συνεισφορά στην ομάδα, τον τρόπο μάθησης.
- Ανάλυση των αποτελεσμάτων και αναλυτική περιγραφή, ώστε ο καθένας να κατανοήσει πλήρως τον εαυτό του και τους άλλους.
- Με τη χρήση video, παρουσιάζεται στους συμμετέχοντες του σεμιναρίου η πρακτική πλευρά της αποτελεσματικής συνεργασίας μέσα από το χώρο των πωλήσεων, με παραδείγματα προς αποφυγή!
- Τονίζεται η σημασία της ομαδικότητας για αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οι τρόποι επίτευξης και μεγιστοποίησης της συνεργασίας. Η συνέργεια και ομαδικότητα που θα πρέπει να χαρακτηρίζει μία σωστά οργανωμένη και αποτελεσματική ομάδα ατόμων.
- Παρουσιάζονται και αναλύονται οι έννοιες της αποτελεσματικής και ολοκληρωμένης επικοινωνίας μέσα από συγκεκριμένους τρόπους επικοινωνίας και με τη χρήση παραδειγμάτων από τον καθημερινό τρόπο δράσης των εργαζόμενων.