ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να βελτιωθούν οι ικανότητες των πωλητών, προκειμένου να αντιμετωπίσουν και να μπορούν να χειριστούν αντιρρήσεις που τυχόν θα προκύψουν με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, σε όλα τα επίπεδα των πελατών.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Ο ρόλος της προσωπικής πώλησης μέσα στις νέες διαμορφούμενες καταστάσεις της αγοράς.
- Η αξία του ενημερωμένου πωλητή για τη σωστή λειτουργία του συστήματος marketing.
- Η διαδικασία προσωπικής πώλησης - Ανάγκες και είδη πελατών, προσφορά δυνατοτήτων επιλογής, καθοδήγηση στην λήψη της απόφασης ολοκλήρωσης της πώλησης.
- Οι υπάρχουσες διαφορετικές τεχνικές προσέγγισης και επικοινωνίας με το δυνητικό πελάτη.
- Φάσεις της πώλησης.
- Αντιρρήσεις & Κατηγορίες αντιρρήσεων.
- Διερεύνηση και χρονική εμφάνιση αντιρρήσεων. Τεχνικές αντιμετώπισης της άρσης αντιρρήσεων.
- Κλείσιμο της πώλησης.
- Η παροχή του κατάλληλου service που ακολουθεί ένα προϊόν, αγαθό ή μία υπηρεσία, μετά την πώλησή του.
- Case Studies - συζήτηση.
- Role Play.
- Εκπαιδευτικά Video.