ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες.
ΣΚΟΠΟΣ: Να αυξήσει την αποτελεσματικότητα του στελέχους με τη χρήση τεχνικών επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης, επισημαίνοντας τη σπουδαιότητα μίας ολοκληρωμένης προσωπικής παρουσίασης (εταιρικής, πωλήσεων, υπηρεσιών)
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Η παρουσίαση ως φάση της «διαδικασίας» πωλήσεων.
- Στόχος & σκοποί παρουσιάσεων.
- Τρόποι & μορφές παρουσιάσεων.
- Αναγκαιότητα – αποφυγή παρουσιάσεων στην προσωπική πώληση.
- Στόχευση, περιεχόμενα παρουσίασης.
- Χρήση κανόνων επικοινωνίας.
- Δομή, στοιχεία παρουσίασης πωλήσεων.
- Κλείσιμο παρουσίασης.
- Case Studies - συζήτηση.
- Role Play.
- Εκπαιδευτικά Video.