ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες.
ΣΚΟΠΟΣ:
- Να γίνει συνείδηση πως το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της εταιρίας προέρχεται από μεγάλους πελάτες, για τους οποίους επιβάλλεται ειδική παρουσίαση και διαπραγμάτευση.
- Να αυξήσει τη διαπραγματευτική ικανότητα με τη χρήση τεχνικών διαπραγμάτευσης.
- Να επισημάνει την αξία μίας ολοκληρωμένης παρουσίασης πωλήσεων στο κλείσιμο συμφωνιών.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
- Διαπραγμάτευση και κατανόηση στάσεων.
- Κλίμα επικοινωνίας.
- Τεχνικές διαπραγμάτευσης.
- Ανάλυση και χρήση στοιχείων στη διαπραγμάτευση.
- Ανάλυση πλεονεκτημάτων και θέσεων.
- Μεθοδολογία παρουσίασης.
- "Εμφανιζόμενη" αξία.
- Χρήση μέσων παρουσίασης.
- Κλείσιμο παρουσίασης συμφωνίας.
- Case study με πραγματικά δεδομένα όλων των συμμετεχόντων.
- Role Play
- Εκπαιδευτικά Video