ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 10 - 14 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ:
Α. Να βοηθήσει τα στελέχη πωλήσεων, ώστε να:
- Κατανοήσουν την αλληλεπίδραση μεταξύ αγοραστή & πωλητή.
- Πωλούν ακούγοντας & να αναγνωρίζουν τις ανάγκες και τα κίνητρα των πελατών.
- Να διαλέξουν την κατάλληλη στρατηγική Πωλήσεων.
- Οργανώσουν το σχεδιασμό και εφαρμογή της σύγχρονης πώλησης, δίνοντας έμφαση στο προσωπικό στυλ του εκάστοτε πελάτη ως εργαλείο για την επίτευξη της πώλησης.
Β. Να βοηθήσει την Επιχείρηση, ώστε να:
- Αποκτήσει σταθερούς πελάτες.
- Σχηματίσει ομάδα εξειδικευμένων και αποτελεσματικών πωλητών.
- Μειώσει τις απώλειες πελατών, πωλητών & λειτουργικού κόστους.
- Αποκτήσει συγκριτικό πλεονέκτημα στις πωλήσεις.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Επικοινωνία - Μορφές επικοινωνίας.
- Εισαγωγή & ανάλυση κοινωνικού style.
- Ο καλύτερος πελάτης μας – επιλογή του καλύτερου πελάτη μας βάσει του προσωπικού style.
- Ανάλυση βασικών τύπων συμπεριφοράς.
- Τεχνικές αναγνώρισης στυλ πελάτη.
- Η αλληλοεπίδραση μεταξύ αγοραστή και πωλητή.
- Διαλέγοντας την κατάλληλη στρατηγική πωλήσεων βάσει του style του πελάτη.
- Καθορισμός & εφαρμογή σχεδίου δράσης πωλήσεων.
- Τεχνικές Πωλήσεων με βάση το κοινωνικό style.
- Τεχνικές Παρουσιάσεων βάσει τύπου συμπεριφοράς πελάτη.
- Χειρισμός αντιρρήσεων και τεχνικές διαπραγμάτευσης βάσει τύπου συμπεριφοράς πελάτη.
- Τέσσερα βήματα για επιτυχημένες πωλήσεις.
- Προβολή Video.
- Ομαδικές Ασκήσεις.
- Role Playing.