ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16 ώρες.
ΣΚΟΠΟΣ: Να επιτύχουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και την αποτελεσματικότερη επικοινωνία με το τμήμα Πωλήσεων, έχοντας αποκτήσει τη γνώση όλων εκείνων των στοιχείων, που στόχο έχουν να διευρύνουν την εμπορική μας δραστηριότητα.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Σχέση οργάνωσης πωλήσεων και Marketing Plan επιχείρησης.
- Εντοπισμός - αξιολόγηση του "πλήρους δυναμικού" μίας περιοχής πωλήσεων.
- Στόχοι πωλήσεων (επιμερισμός, κατάτμηση ανάλογα με τις χρονικές περιόδους).
- Οργάνωση τμήματος πωλήσεων βάσει κριτηρίων.
- Καθορισμός διαδικασιών στο τμήμα πωλήσεων.
- Αρμοδιότητες και καθήκοντα στελεχών πωλήσεων, προσδιορισμός τους.
- Τμηματοποίηση αγοράς βάσει αναλύσεως στοιχείων πωλήσεων.
- Αξιολόγηση των πελατών με κριτήρια το πλήρες δυναμικό τους και τις δυνατότητες μεγιστοποίησης της αγοραστικής τους δραστηριότητας.
- Αρχεία πωλήσεων (Data Base).
- Στατιστικά πωλήσεων.
- Έντυπα πωλήσεων και πωλητών.
- Τρόποι και μέθοδοι ενημέρωσης της διοίκησης (sales reports).
- Χρονοπρογραμματισμός πωλήσεων (επισκέψεις σε πελάτες - κόστος επισκέψεων).
- Εκπαίδευση των στελεχών πωλήσεων – τεχνικές – μέθοδοι.
- Case Studies - συζήτηση.
- Role Play.
- Εκπαιδευτικά Video.