ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16 – 36 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να εξοικειωθούν οι συμμετέχοντες με την έννοια της οργάνωσης των πωλήσεων και να κατανοήσουν τη πρακτική εφαρμογή της, μέσα από μελέτες περιπτώσεων του σύγχρονου επιχειρησιακού περιβάλλοντος.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
- Με την έναρξη του WORK SHOP θα γίνει μικρή θεωρητική παρουσίαση της «Οργάνωσης Πωλήσεων» στις σύγχρονες συνθήκες αγοράς.
- Θα αναλυθούν οι μορφές και οι τρόποι Οργάνωσης Πωλήσεων, η τμηματοποίηση των πωλήσεων, η κατηγοριοποίηση των προϊόντων και τα κριτήρια με τα οποία γίνεται.
- Στη συνέχεια οι συμμετέχοντες στο Workshop θα εφοδιασθούν με cases που θα περιέχουν δεδομένα προς επεξεργασία.
- Ο κάθε συμμετέχων θα προετοιμάσει παρουσίαση με την κατεύθυνση, παρακολούθηση, κριτική και αξιολόγηση πεπειραμένων εισηγητών με αντίστοιχη επαγγελματική εμπειρία.
- Ακολουθεί παρακολούθηση ως προς την αξιοποίηση και επεξεργασία των πληροφοριών. Στο τέλος θα γίνει κριτική αξιολόγηση των παρουσιάσεων.
- Case Studies - συζήτηση.
- Role Play.
- Εκπαιδευτικά Video.