ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 – 16 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να εξοικειωθούν οι συμμετέχοντες με τις έννοιες της ανταγωνιστικής & μη, διαπραγμάτευσης. Να κατανοήσουν την πρακτική εφαρμογή της μέσα από μελέτες περιπτώσεων συμμετοχικής διαδικασίας του σύγχρονου επιχειρησιακού περιβάλλοντος.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Το μέγεθος του WORK SHOP δεν θα υπερβαίνει τα 15 άτομα
- Με την έναρξη του WORKSHOP θα γίνει μικρή θεωρητική παρουσίαση του ρόλου και της μορφής των διαπραγματεύσεων στις σύγχρονες συνθήκες αγοράς καταναλωτικών προϊόντων.
- Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες στο WORK SHOP θα χωριστούν σε μικρές ομάδες (3-4 ατόμων) όπου θα πρέπει να διαπραγματευτούν μεταξύ τους, σύμφωνα με την προηγούμενη θεωρητική τους κατάρτιση.
- Η κάθε ομάδα θα προετοιμάσει προτάσεις και θα τις παρουσιάσει με την κατεύθυνση, παρακολούθηση, κριτική και αξιολόγηση πεπειραμένων εισηγητών, με αντίστοιχη επαγγελματική εμπειρία.
- Καθ’ όλη τη διάρκεια θα γίνεται η παρακολούθηση των επιμέρους ομάδων που διαπραγματεύονται, με τη βοήθεια ηλεκτρονικής εφαρμογής. Στο τέλος θα παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της διαπραγμάτευσης ανά ομάδα.
- Case studies - συζήτηση.
- Role Play.
- Εκπαιδευτικά Video.