ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Nα διευκολύνει τα στελέχη στη δημιουργία πλάνων marketing, έχοντας προηγουμένως αναλύσει την κατάσταση της αγοράς και την χωρίσει σε τμήματα στόχους, προκειμένου να διευκολύνει τον τρόπο προσέγγισης του εκάστοτε κοινού – στόχος.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Ανάλυση Περιβάλλοντος και Υφιστάμενης Κατάστασης Αγοράς
- Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος
- Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος
- Ανάλυση ανταγωνισμού
- Ανάλυση αναγκών και συμπεριφοράς πελατών
- Πλάνο Ενεργειών για Καθορισμό των τμημάτων που μας ενδιαφέρουν - Τμηματοποίηση Αγοράς – Target your Market!
- Κριτήρια Τμηματοποίησης Καταναλωτικών Αγορών
- Κριτήρια Τμηματοποίησης Βιομηχανικών Αγορών
- Καθορισμός Τμήματος Αγοράς-Στόχου - Case Studies
- Test
- Video