ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 14 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Nα εξοικειώσει τα στελέχη με τη μεθοδολογία και τα εργαλεία που απαιτούνται για την προετοιμασία και τη διαχείριση της υλοποίησης μίας αποδοτικής Στρατηγικής Marketing.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Κατευθύνσεις
- Ανάπτυξη αγοράς με υπάρχοντα προϊόντα / υπηρεσίες
- Ανάπτυξη νέων προϊόντων / υπηρεσιών - Στρατηγικοί Στόχοι Marketing
- Brand Management Προϊόντων
- Κανάλια διανομής
- Customer Service
- Καθορισμός τιμολογιακής πολιτικής
- Προωθητικές ενέργειες προϊόντων/ υπηρεσιών - Πλάνα Υλοποίησης και Έλεγχος Στρατηγικής Marketing
- Προβλέψεις Πωλήσεων-Προϋπολογισμός
- Αναλυτικός Σχεδιασμός Πλάνων Υλοποίησης
- Eφαρμογή Ενεργειών και Παρακολούθηση
- Αποκλίσεις από budget-πλάνα υλοποίησης
- Μέτρηση Αποδοτικότητας
- Έλεγχος Marketing Plan - Case Studies
- Test
- Role Play
- Video