ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 30 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να εισάγει σύγχρονες τεχνικές οργάνωσης του τμήματος Marketing / Πωλήσεων για μεγαλύτερη απόδοση και για μακροχρόνιες πωλήσεις
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Ο ρόλος του Marketing Management
- Αξιολόγηση του μίγματος Marketing (Τιμή – Προϊόν – Κανάλια ∆ιανομής – Προωθητικές Ενέργειες – ∆ημόσιες Σχέσεις – ∆ιαφήμιση – Direct Marketing)
- Έρευνα Marketing και σύστημα πληροφοριών
- Στελέχωση τμήματος Marketing
- Πρόβλεψη πωλήσεων
- Ο στρατηγικός προγραμματισμός Marketing: Στόχοι, Στρατηγική, Πολιτική
- Επιλογή στόχων και στρατηγικής
- Σχεδιασμός και υλοποίηση ενεργειών τακτικής Marketing
- Οργάνωση, διοίκηση και έλεγχος των ενεργειών Marketing
- Case Studies
- Test
- Video