ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να μυήσει όσους ασχολούνται με καταναλωτικά προϊόντα και τις ιδιαιτερότητες του Καταναλωτικού Marketing.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Ορισμός Καταναλωτικού Marketing.
- ∆ιαφορές Καταναλωτικού και Βιομηχανικού Marketing.
- Πολιτική προϊόντος, διανομής, τιμολόγησης και προώθησης στο Marketing.
- Διαδικασία αγοράς καταναλωτικών προϊόντων.
- Κριτήρια επιλογής προμηθευτών.
- Τμηματοποίηση αγοράς.
- Αξιολόγηση τμημάτων αγοράς.
- Έρευνα αγοράς - Ορισμός και σκοπός.
- S.W.O.T. Analysis.
- Διαφορές έρευνας Καταναλωτικού και Βιομηχανικού Marketing.
- Case Studies
- Test
- Video