ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να κατανοήσουν τα στελέχη μίας επιχείρησης τους λόγους για τη συμμετοχή της σε εκθέσεις και να θέσουν στόχους για το τι θέλουν να επιτύχουν μέσα από μία προωθητική δραστηριότητα όπως αυτή.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Εισαγωγή στο Marketing
- Ο “μαγικός” κόσμος των Εκθέσεων
- Επιλογή της κατάλληλης έκθεσης
- Στόχοι Επιχείρησης για τη Συμμετοχή της στην εκάστοτε έκθεση
- Καθορισμός κοινού / στόχος επισκεπτών
- Επικοινωνιακό Πλάνο
- Παρουσία της επιχείρησης κατά τη διάρκεια της έκθεσης
- Ενέργειες προβολής μετά το πέρας της έκθεσης
- Απολογισμός και αντίστοιχο follow up
- Case Studies
- Test
- Video