ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να δημιουργήσουν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την προβολή της εταιρικής τους εικόνας, προσδίδοντας διαχρονική αξία στη φήμη της επιχείρησης
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ένα πρόγραμμα ενίσχυσης εταιρικής εικόνας και διαχείρισης φήμης περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων:
- Εταιρικό positioning / όραμα και αποστολή της επιχείρησης
- Εταιρική εικόνα
- Σχεδιασμός και παραγωγή υλικών εταιρικής ταυτότητας, εταιρικών εντύπων, folders, newsletters, κ.α.
- Σχεδιασμός παρουσίας στο διαδίκτυο (internet web sites), δημιουργία e-newsletters
- Εταιρική σήμανση / branding
- Δημοσιότητα και ανάπτυξη σχέσεων με τα ΜΜΕ.
- Προγράμματα Ανάπτυξης ∆ιαλόγου με ∆ημόσια και Τοπική Αυτοδιοίκηση.
- Προγράμματα προετοιμασίας σε περιπτώσεις κρίσεων – Χειρισμός “ευαίσθητων” θεμάτων
- Κτίσιμο του επιχειρηματικού προφίλ της διοίκησης της εταιρίας
- Προβολή του κοινωνικού προσώπου της επιχείρησης
- Case Studies
- Test
- Video