ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να προσδιορίσει τον ρόλο και τις δυνατότητες της διαφήμισης. Η διερεύνηση των προϋποθέσεων που θα πρέπει να εκπληρώνονται για μία σωστή και ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Οριοθέτηση των εννοιών του μίγματος marketing (προσωπική πώληση, διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, δημοσιότητα)
- Τι συνιστά μια "επιτυχημένη" διαφημιστική καμπάνια (δημιουργικό, προϋπολογισμός, μέσα)
- Πώς προϋπολογίζεται η ετήσια διαφημιστική δαπάνη
- Παράμετροι προγραμμάτων μέσων - Κριτήρια επιλογής ενός διαφημιστικού γραφείου από διαφημιζόμενο
- Τα στοιχεία της δημιουργικής προσέγγισης.
- Νομικοί περιορισμοί στην διαφημιστική έκφραση.
- Έλεγχος της αποτελεσματικότητας μίας διαφημιστικής εκστρατείας
- Ο σχεδιασμός της τακτικής και ο προγραμματισμός των μέσων.
- Case Studies
- Test
- Video