ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα διοικητικά στελέχη σε μεθόδους εξεύρεσης της καλύτερης δυνατής λύσης σε σχέση με το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται και τους στόχους που θέτουν.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Γιατί “Έρευνα Αγοράς”;
- Πρωτογενής Έρευνα Αγοράς
- Μέθοδοι Επισκόπησης Πρωτογενούς Έρευνας
- ∆ιαμόρφωση ερωτηματολογίων
- Στάδια Υλοποίησης της Έρευνας. Στατιστική ανάλυση έρευνας.
- Εξαγωγή συμπερασμάτων
- Δευτερογενής Έρευνα Αγοράς
- Παρουσίαση Αποτελεσμάτων μίας Έρευνας
- Αξιοποίηση Στοιχείων της Έρευνας είτε σε μελλοντικές συνεργασίες μέσω διαπραγματεύσεων είτε στη δημιουργία νέων προϊόντων / υπηρεσιών μέσω καταγραφής αποτελεσμάτων
- Case Studies
- Test
- Video