ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να εισάγει αναλυτικότερα τις έννοιες του Marketing με πρακτικές και άμεσες εφαρμογές
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Η σπουδαιότητα του Marketing Management
- Στελέχωση και Οργάνωση Τμήματος Marketing
- Έρευνες Αγοράς
- Τμηματοποίηση αγοράς
- Συμπεριφορά Καταναλωτή
- Αξιολόγηση του μίγματος Marketing
- (Τιμή – Προϊόν – Κανάλια ∆ιανομής – Προωθητικές Ενέργειες – ∆ημόσιες Σχέσεις – ∆ιαφήμιση –
- Direct Marketing )
- Ο στρατηγικός σχεδιασμός Marketing (Στόχοι, στρατηγική, πολιτική)
- Yλοποίηση ενεργειών Marketing
- Οργάνωση, διοίκηση και έλεγχος των ενεργειών Marketing.