ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να αναπτύξουν σωστή κρίση κατά την αξιολόγηση και επιλογή συνεργατών, προκειμένου να επιτύχουν το επιδιωκόμενο από την επιχείρηση αποτέλεσμα.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Κατηγορίες Προμηθευτών
- Σχεδιασμός Αποτελεσματικών Προμηθειών
- Value Cost Analysis
- Καθορισμός πηγών ανεύρεσης συνεργατών.
- Καθορισμός απαιτούμενων προδιαγραφών & κριτηρίων επιλογής προμηθευτών.
- Έλεγχος και αξιολόγηση προσφορών
- Επιλογή προμηθευτή βάσει προκαθορισμένων προδιαγραφών (σχέση τιμής – ποιότητας – προϊόντος / υπηρεσίας).
- Case Studies
- Test
- Role Play
- Video