ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να ανακαλύψουν το ατομικό τους στυλ συμπεριφοράς κατά τη συναναστροφή τους με άλλους, και κατ’ επέκταση το στυλ συμπεριφοράς των πελατών τους.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Να δημιουργήσουν το περιβάλλον εκείνο που θα τους οδηγήσει σε βελτίωση & ανάπτυξη της συνεργασίας με τους πελάτες μέσω της αποτελεσματικότερης επικοινωνίας, καλών προσωπικών σχέσεων και καλύτερης απόδοσης στην εργασία & διευκόλυνσης εντοπισμού των αναγκών & των κινήτρων των πελατών τους.
- Να ανακαλύψουν το ατομικό τους στυλ συμπεριφοράς
- Να μπορούν να ανακαλύπτουν τον τύπο συμπεριφοράς των πελατών τους
- Να ανακαλύπτουν τον τρόπο αγοραστικής συμπεριφοράς
- Να αναγνωρίσουν και να πιστοποιήσουν την ανάγκη του υποψήφιου αγοραστή
- Να προσαρμόσουν την προσέγγιση τους ανά πελάτη
- Να διεγείρουν την επιθυμία και την θέληση για αγορά των πελατών
- Να μεταφράσουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά σε συγκεκριμένα οφέλη προσαρμοσμένα για τον κάθε πελάτη
- Να αναγνωρίσουν / αποκαλύψουν, με σκοπό να χειριστούν και να ξεπεράσουν πιθανές αντιρρήσεις πελατών
- Video
- Case Studies
- Test
- Role Play