ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να θέσουν τις σωστές βάσεις, ώστε να δημιουργήσουν το κατάλληλο πλαίσιο για σταδιακές, αλλά συνεχείς βελτιώσεις, που σκοπό έχουν καλύτερες ευκαιρίες για άμεση αύξηση κερδοφορίας των προϊόντων
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Ευκαιρία για κέρδος
- Αύξηση του Κύκλου Εργασιών
- Μείωση των ∆απανών
- Βασικές Παράμετροι - Κινητήριες ∆υνάμεις Κερδοφορίας
- Προσωπικό και Κίνητρα για προσωπική βελτίωση
- Συνεχής Βελτίωση:
α) σε εσωτερικό επίπεδο
β) σε εξωτερικό περιβάλλον - Video
- Case Studies
- Test