Σύστημα Διαχειριστικής Επάρκειας Παρόχων Επικοινωνίας
Το πρότυπο ΕΛΟΤ 1435 καθορίζει τις απαιτήσεις που πρέπει να ικανοποιούν οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας/ διαφημιστικές εταιρίες, ώστε να διασφαλίζεται η διαχειριστική τους επάρκεια στη διαφημιστική προβολή του Δημοσίου και του ευρύτερου δημοσίου τομέα στα έντυπα και στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.
Το πρότυπο ΕΛΟΤ 1435 μπορεί να εφαρμοσθεί σε κάθε επιχείρηση παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας ανεξάρτητα από τον τύπο, το μέγεθος και το είδος των υπηρεσιών επικοινωνίας. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφέρονται οι εξής κατηγορίες:
- Διαφημιστικές εταιρίες (Advertising Agencies)
- Εταιρίες προγραμματισμού μέσων και αγοράς χώρου και χρόνου (Μedia Specialists)
- Εταιρίες Δημοσίων Σχέσεων (Public Relations)
- Εταιρίες προώθησης πωλήσεων και άμεσου μάρκετινγκ (One to One Marketing)
- Εταιρίες δημιουργίας διακριτικού σήματος (Branding και Design)
Αναμενόμενα οφέλη:
- Συμμόρφωση με τον Ν. 3688/2008 (ΦΕΚ 163/Α/2008), σύμφωνα με τον οποίο είναι απαραίτητη η πιστοποίηση προκειμένου να μπορεί να συμμετάσχει η επιχείρηση σε διαγωνισμούς του Δημοσίου και του Ευρύτερου Δημοσίου Τομέα.
- Βελτίωση της οργάνωσης και της απόδοσης της επιχείρησης.
- Συστηματικός έλεγχος διεργασιών/ δραστηριοτήτων.
- Σαφής καθορισμός καθηκόντων και αρμοδιοτήτων του προσωπικού.
- Δημιουργία εμπιστοσύνης προς τον πελάτη καθώς η επιχείρηση εταιρεία ικανοποιεί τις εφαρμοστέες νομοθετικές και κανονιστικές διατάξεις.
- Απόκτηση ενός εργαλείου marketing.