Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001:2015
Το ISO 9001 περιγράφει ένα πλαίσιο για τη βελτίωση της ποιότητας για κάθε επιχείρηση/οργανισμό που επιθυμεί να παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται με συνέπεια στις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των πελατών και άλλων ενδιαφερόμενων μερών με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας είναι το σύνολο όλων των διαδικασιών, πόρων, περιουσιακών στοιχείων και αξιών που υποστηρίζουν το στόχο της ικανοποίησης των πελατών και της οργανωτικής αποτελεσματικότητας κάθε επιχείρησης/οργανισμού. Δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά το 1987 ενώ η τελευταία αναθεώρηση του προτύπου έγινε το 2015.
Αναμενόμενα οφέλη:
- Ενίσχυση της φήμης της επιχείρησης εξασφαλίζοντας την εμπιστοσύνη των πελατών.
- Δημιουργία ευκαιριών για διείσδυση σε διεθνείς αγορές.
- Μείωση του παραγωγικού κόστους λόγω βελτιστοποίησης της διαχείρισης των πόρων και του χρόνου.
- Αξιολόγηση και έλεγχος της ποιότητας των προϊόντων - υπηρεσιών.
- Βελτίωση της εσωτερικής οργάνωσης της επιχείρησης.
- Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά, συμμετοχή σε διαγωνισμούς.
- Απόκτηση σημαντικού εργαλείου marketing & διαφήμισης.
- Εδραίωση της εμπιστοσύνης των πελατών.
- Αναγνώριση σημαντικών αναγκών για εκπαίδευση προσωπικού/ βελτίωση ικανοτήτων προσωπικού.