fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Η επόμενη μέρα από τον covid-19. Πως να κάνετε Restart την επιχείρηση σας!

restart after coronovirus2

 

 

Alexandros Bouzoudis arthro 1

 Είναι επιτέλους καιρός όλοι οι επιχειρηματίες να συνειδητοποιήσουμε, ότι οι κρατικές βοήθειες, τα επιδόματα, τα χαμηλότοκα δάνεια, οι φοροελαφρύνσεις, η επιδότηση απασχόλησης και πολλές άλλες αποφάσεις στήριξης των επιχειρήσεων σε περίοδο κρίσης, οι οποίες προέρχονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ελληνικό Κράτος, αποτελούν χρησιμότατα εργαλεία. Αλλά………

Γνωρίζουμε ποια εργαλεία συμβαδίζουν με τις δικές μας επιχειρηματικές ανάγκες; Δυστυχώς, όχι.

Πολλές φορές, δεν γνωρίζουμε τις ανάγκες μας στην πραγματική τους διάσταση.
Πολλοί από εμάς στην πράξη, αγνοούμε το γεγονός ότι η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται από το σωστό σχεδιασμό, τη σωστή προετοιμασία και τη συνεπή υλοποίηση του σχεδιασμού που αφορά στο πώς θα εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες των πελατών. Αλλά, ακόμη και αν είστε από αυτούς τους επιχειρηματίες, τώρα η ανάγκη να κάνετε restart στην επιχείρηση σας είναι επιτακτική!

Η κρίση λόγω covid 19, έδειξε πολύ γρήγορα ότι οι ανάγκες και η συμπεριφορά των πελατών άλλαξαν και οι απαιτήσεις τους πλέον διαφοροποιήθηκαν. Ο τρόπος, ο χρόνος, τα κριτήρια που αποφασίζουν οι πελάτες για τις αγορές τους, άλλαξαν. Αυτό που μέχρι χθες αποτελούσε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, πλέον μπορεί να μην είναι.
Άρα, απαιτείται από τις επιχειρήσεις να επαναπροσδιορίσουν ταχύτατα τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών τους, τις λειτουργίες των τμημάτων τους ή ακόμη και να επανασχεδιάσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.

Πρέπει να καθίσουμε στο τραπέζι όλοι μαζί!
Επιχειρηματίες, στελέχη, εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, αφού επιλέξουν τους κατάλληλους συμβούλους, να προσδιορίσουν το τι και πώς θα αλλάξει άμεσα.
Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι και πρακτικά χρήσιμοι, επιτυχημένο restart θα έχουμε αν οι αποφάσεις αφορούν:

  • στον επανασχεδιασμό των διαδικασιών, όλων ή μέρους των τμημάτων της επιχείρησης, π.χ. πώς θα διαμορφωθεί η νέα διαδικασία πώλησης ή διανομής προϊόντων (δημιουργία ή αναβάθμιση-επανασχεδιασμός e-shop),
  • στην ανακατανομή καθηκόντων και αρμοδιοτήτων στους εργαζόμενους, π.χ. μία εργαζόμενη ως γραμματεία υποδοχής, θα αναλάβει και καθήκοντα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών,
  • στην εκπαίδευση ή επανεκπαίδευση του Ανθρώπινου Δυναμικού, με νέες τεχνικές-μεθόδους και εργαλεία, π.χ. εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω πλατφόρμας σε πραγματικό χρόνο ή όχι, έτσι ώστε τα στελέχη να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στα νέα ή τροποποιημένα καθήκοντα τους,
  • στα νέα χαρακτηριστικά της παρεχόμενης υπηρεσίας, π.χ. διευρυμένο ωράριο εξυπηρέτησης-υποστήριξης πελατών,
  • στα εργαλεία οικονομικών συναλλαγών με πελάτες και προμηθευτές που θα ενεργοποιήσουμε, για ασφαλείς, εύκολες και ταχύτατες συναλλαγές,
  • στη χρήση χρηματοδοτικών εργαλείων, σύμβαση leasing, ανάληψη ή όχι δανείου, προσδιορίζοντας το απαιτούμενο ποσό και κυρίως τους σκοπούς που θα εξυπηρετηθούν, π.χ. κεφάλαιο κινήσεως ή αγορά παγίων,
  • στην απόφαση συμμετοχής σε διαγωνισμούς, π.χ. Δημοσίου και κατ’ επέκταση στην απόφαση πιστοποίησης βάσει συγκεκριμένων προτύπων που θα δημιουργήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Όπως πολύ σωστά αντιλαμβάνεστε, πρέπει άμεσα, πρωτίστως να στηριχθείτε στις δυνάμεις σας και δευτερευόντως στη βοήθεια τρίτων (π.χ. Κράτος).
Πρέπει να εμπιστευτείτε τους δικούς σας εργαζόμενους και με την βοήθεια των κατάλληλων συμβούλων σε θέματα Οικονομικών, Πωλήσεων, Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, Ποιότητας, Marketing, να επιδείξετε:

  • προσαρμοστικότητα στη νέα τάξη πραγμάτων,
  • ευελιξία στην παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών,
  • αποφασιστικότητα και ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων

και να κάνετε κατάλληλη επιλογή των εργαλείων και κυρίως των συμβούλων που θα συνδράμουν στο restart της επιχείρησης σας, πετυχαίνοντας όχι απλά την επιβίωση, αλλά την πραγματική ανάπτυξη της, αξιοποιώντας τους διαθέσιμους πόρους στο έπακρο!


Logo

Κεντρικά Γραφεία

Θεσσαλονίκη : Κωλέττη 25Β, 54627, Τηλ.: 2310-566767, Fax: 2310567890, email: [email protected]

Αθήνα : Λυκαβηττού 10, 10671, email: [email protected]

Αθήνα : Κρέοντος 100, Κολωνός,10443, Τηλ.: 213-0090221, email: [email protected]

Λάρισα : Φλωρίνης 37, 41335, Τηλ.: 2410-238926, Fax: 2415005505, email: [email protected]

Ηράκλειο : Εθνικής Αντιστάσεως 158, 71306, Τηλ.: 2810-289457, Fax: 2810289428, email: [email protected]

Ρέθυμνο : Λεωφ. Κουντουριώτη 23, 74100, Τηλ. & Fax: 28310-25067, email: [email protected]

Βόρειο Αιγαίο: Μητροπόλεως 4, 81100, Τηλ.: 2251-181080, email: [email protected]

 

Χανιά : Εφέδρων Πολεμιστών 24, 73135, Τηλ.: 28215-03189, email: [email protected]

Ρόδος : 5ο χλμ Ρόδου-Λίνδου, 85100, Τηλ.: 22410-38774, Fax: 2241038775, email: [email protected]

Ορεστιάδα : Βασ. Κωνσταντίνου 18, 68200, Τηλ.: 25520-26866, Fax: 2552024266, email: [email protected]

Αλεξ/πολη : Λ. Δημοκρατίας 18, 68100, Τηλ.: 25510-35848, Fax: 2551035848, email: [email protected]

Πάτρα : Τσαμαδού 44Α, 26222, Τηλ.:2610-346500, Fax: 2616007299, email: [email protected]

 

Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε τις ενημερώσεις μας.
Εγγραφή

Βρείτε μας στα Κοινωνικά Μέσα

Πολιτική απορρήτου και cookies

 
 banner ΓΓΕΚ

πκμ
 
© 2024 Alpha Plan Consultants. All Rights Reserved.