ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη στην επισήμανση των σημείων που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για ένα πρόγραμμα telemarketing και κατά την διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
- Η προετοιμασία και η οργάνωση της τηλεφωνικής Επικοινωνίας.
- Συνηθισμένα λάθη που γίνονται στις επικοινωνίες από το τηλέφωνο.
- Παράγοντες επιτυχίας στην τηλεφωνική επικοινωνία.
- Ο έλεγχος της τηλεφωνικής συνομιλίας.
- Οδηγίες - Λεξιλόγιο τηλεφωνικής επικοινωνίας.
- Έλεγχος τηλεφωνικής επικοινωνίας.
- Χειρισμός αντιρρήσεων από το τηλέφωνο.
- Case Studies.
- Role Play.
- Εκπαιδευτικά Video.