ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη, ώστε να είναι σε θέση να επισημαίνουν τα σημεία εκείνα που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για ένα πρόγραμμα telemarketing, καθώς και να προάγουν μία τηλεφωνική επικοινωνία / ενημέρωση σε τηλεφωνική πώληση
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Εισαγωγή στο Telemarketing
- Τι μπορεί να κάνει το telemarketing
- Συνηθισμένα λάθη που γίνονται στις πωλήσεις από το τηλέφωνο - Εξεύρεση και εντοπισμός συγκεκριμένων αγορών (Target Marketing)
- Χρησιμοποίηση αρχείων
- Ταξινόμηση αναγκών συγκεκριμένων αγορών - Η προετοιμασία και η οργάνωση της τηλεφωνικής πώλησης από το τηλέφωνο
- Τοποθέτηση στόχων
- Παράγοντες επιτυχίας στο telemarketing και στην τηλεφωνική επικοινωνία
- Συντελεστές κόστους και πωλήσεων
- Ο έλεγχος της τηλεφωνικής συνομιλίας - Τρόπος κλεισίματος των ραντεβού
- Case Studies
- Test
- Video