ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να εισάγει αναλυτικότερα τις έννοιες του Marketing με πρακτικές και άμεσες εφαρμογές
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Εισαγωγή στο Marketing
- Στελέχωση και Οργάνωση Τμήματος Marketing
- Τάσεις στο σύγχρονο Marketing.
- Έρευνα Αγοράς.
- Τμηματοποίηση αγοράς
- Συμπεριφορά Καταναλωτή
- Αξιολόγηση του μίγματος Marketing
- Προϊόν, Τιμή. Προώθηση, Κανάλια διανομών. (Προωθητικές Ενέργειες – ∆ημόσιες Σχέσεις – ∆ιαφήμιση – Direct Marketing )
- Marketing Plan. – Περιεχόμενα. Στρατηγικός σχεδιασμός Marketing (Στόχοι, στρατηγική, πολιτική)
- Πρόγραμμα Marketing. Οργάνωση, διοίκηση και έλεγχος των ενεργειών Marketing.
- Ιδιαιτερότητες marketing Υπηρεσιών.
- Video
- Case Studies
- Test