ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 - 8 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να παρουσιάσει την έννοια της ολικής ποιότητας υπηρεσίας και τη μεθοδολογία εισαγωγής της στην επιχείρηση, όπως και να επισημάνει τα στοιχεία που συντελούν στην αποτελεσματική και ποιοτική παροχή υπηρεσιών.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Τι σημαίνει "Παροχή υπηρεσίας”
- Ρόλος και αξία του Marketing υπηρεσιών στον τριτογενή τομέα
- Στοιχεία του μίγματος Marketing υπηρεσιών
- Ο ανθρώπινος παράγοντας και η σπουδαιότητα του στην παροχή υπηρεσιών
- Ποιότητα Υπηρεσίας. Πώς αυτή επιτυγχάνεται
- Κάλυψη αναγκών και επικοινωνία με τον πελάτη
- Μη λεκτική επικοινωνία
- Η ομαδικότητα, συντελεστής υψηλής ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών
- Τεχνικές βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών
- Case studies