ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να αναγνωρίζουν και να κατανοούν τις σύγχρονες συνθήκες που καθιστούν αναγκαία την αλλαγή, καθώς και να αντιμετωπίζουν τις όποιες μεταβολές με τρόπο εποικοδομητικό, προς όφελος πάντοτε της επιχείρησης.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Τι εννοούμε με τον όρο Change Management – ∆ιαχείριση Αλλαγών
- Πόσο αναγκαία είναι η αλλαγή; Γιατί οι επιχειρήσεις δεν αλλάζουν;
- Διαχείριση αλλαγών και Ανάδειξη ευκαιριών
- Διαδικασία αλλαγής:
- Ανάλυση πεδίου δυνάμεων
- Στάδια αλλαγών
- Αποσταθεροποίηση
- Αλλαγή
- Σταθεροποίηση - Ετοιμότητα επιχείρησης για αποδοχή και υιοθέτηση αλλαγών.
- ∆ιαχείριση γνώσης – αξιοποίηση της πληροφορίας.
- Επιλογή της κατάλληλης ομάδας για την προώθηση της αλλαγής και εφαρμογή της.
- Αλλαγή, η προϋπόθεση της επόμενης επιτυχίας.
- Τι είναι οι αλλαγές και ποιες οι συνέπειές τους στον εργαζόμενο
- Εναλλακτικές Στρατηγικές των Managers για να εισάγουν αλλαγές στην επιχείρηση
- Διαφοροποίηση της Εργασίας
- Διαφοροποίηση της Τεχνολογίας
- Διαφοροποίηση της Δομής
- Διαφοροποίηση των Ανθρώπων
- Γιατί υπάρχει αντίσταση στην αλλαγή και πώς αντιστέκονται οι εργαζόμενοι
- Management Αλλαγής
- Συμμετοχή
- Επιμόρφωση και επικοινωνία
- Χειρισμός, Manipulations
- Χρήση Ισχύος
- Διαπραγμάτευση
- Κάντε την αλλαγή να ακούγεται!
- Case Studies
- Test