∆ΙΑΡΚΕΙΑ: 8 – 12 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να κατανοήσουν ότι μία επιχείρηση πρέπει να έχει εξασφαλίσει ορισμένες βασικές προϋποθέσεις - εργαλεία εφαρμογής του category management, ώστε να διαθέτει κάποια γερά θεμέλια πάνω στα οποία θα είναι δυνατή η οικοδόμηση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής διαχείρισης.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Τι εννοούμε με τον όρο Category Management
- Στρατηγική και γενικός σχεδιασμός προσανατολισμού της επιχείρησης.
- Συγκεκριμενοποίηση των στρατηγικών στόχων της εμπορικής πολιτικής.
- Εξειδικευμένη εμπορική πολιτική: Στόχευση & μορφή συνεργασίας πελατών, τιμών, εμπορικής προσέγγισης, κλπ.
- Σαφή οργανογράμματα ροής και διαδικασιών.
- Σαφές διοικητικό οργανόγραμμα: διοικητική ιεραρχία, αρμοδιότητες και ευθύνες διαχείρισης, οριοθέτηση.
- Γνώση του αντικειμένου και της αγοράς της κάθε κατηγορίας: παιδεία, εκπαίδευση, παρακολούθηση των εξελίξεων.
- Παρακολούθηση της δυναμικής της αγοράς και στρατηγικές marketing.
- ∆ιοικητική και ουσιαστική οργάνωση μηχανισμών προγραμματισμού και απολογιστικού ελέγχου της διαχείρισης σε όλα τα επίπεδα.
- Ουσιαστική μηχανογραφική υποδομή ελαστικής και άμεσης πληροφόρησης: σταθερό πληροφοριακό περιβάλλον και μεταβλητό (customized – open system)
- Case Studies
- Test