fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

WEBINAR: Δημιουργία - Ανάπτυξη Τμήματος Εφοδιαστικής Αλυσίδας

f540f641 3a7c 4915 a7ac a3894bdf564d

 

WEBINAR: Δημιουργία - Ανάπτυξη Τμήματος Εφοδιαστικής Αλυσίδας

 

 

 

Ημερομηνίες: 23 & 30 Οκτωβρίου 2024 (2 ημέρες)
Ώρες:14.00-17.00

 

Early bird εγγραφή έως και 16 Οκτωβρίου 2024 η/και ομαδικές κρατήσεις.  

 

 A) Περιγραφή σεμιναρίου

Σε αυτό το διαδικτυακό διαδραστικό σεμινάριο, ο Ανέστης Μαγκανάρης θα μοιραστεί την πολύτιμη εμπειρία του και θα παρουσιάσει τις βέλτιστες πρακτικές για τη δημιουργία ή/και ανάπτυξη ενός αποτελεσματικού τμήματος Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Ε.Α.). Στο επίκεντρο θα βρεθούν η ουσία της Ε.Α., τα οφέλη για τις εταιρείες από την ύπαρξη και λειτουργία ενός τμήματος Ε.Α., οι βασικοί ρόλοι και οι απαιτούμενες δεξιότητες, καθώς και οι ιδιαίτερες προκλήσεις που προκύπτουν κατά τη δημιουργία και ανάπτυξη του τμήματος.

Βασικός στόχος είναι να βοηθηθούν οι συμμετέχοντες/ούσες στην αναγνώριση των ευκαιριών που έχουν στις εταιρείες τους για τη δημιουργία και ανάπτυξη ενός αποτελεσματικού τμήματος Εφοδιαστικής Αλυσίδας εντός του οργανισμού τους. Μια μοναδική ευκαιρία για ένα live εκπαιδευτικό περιβάλλον υψηλού επιπέδου, με σκοπό να οδηγήσει σε άμεση εφαρμογή ενός σχεδίου δημιουργίας ή/και ανάπτυξης της Εφοδιαστικής Αλυσίδας σας.

 

B. Γνώσεις

   1. Πως λειτουργεί ένα αποτελεσματικό τμήμα Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Ε.Α.) και ποια τα οφέλη του

   2. Τι πρέπει να προσέξουμε κατά τη δημιουργία ή/και ανάπτυξη ενός τμήματος Ε.Α.

 

C. Δεξιότητες

    1. Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management)

    2. Διαχείριση Αλλαγών (Change Management)

    3. Ηγεσία (Leadership)

    4. Ομαδικότητα (Team Building)

D. Στάσεις

      Κινητοποίηση των συμμετεχόντων/ουσών σε μια άμεση εφαρμογή σχεδίου δράσης για δημιουργία ή/και ανάπτυξη ενός τμήματος Ε.Α. στον οργανισμό τους.

 

E. Σε ποιους/ες απευθύνεται

Επιχειρηματίες και CEO που επιθυμούν να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας τους.

Στελέχη Εφοδιαστικής Αλυσίδας (όπως Υπ. Προγραμματισμού, Υπ. Προμηθειών, Υπ. Αποθηκών, Υπ. Διανομής & δρομολόγησης, Υπ. Εξυπηρέτησης Πελατών), που θέλουν να βοηθήσουν την εταιρεία τους να ομαλοποιηθούν οι λειτουργίες που άμεσα ή έμμεσα εμπλέκονται στην εξυπηρέτηση των παραγγελιών, με αποτέλεσμα να βελτιωθεί η ικανοποίηση των πελατών και να μειωθεί παράλληλα το κόστος.

Στελέχη Παραγωγής, που επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοση μηχανών και προσωπικού.

Στελέχη Εμπορικής Διεύθυνσης, που επιθυμούν να βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των υφιστάμενων πελατών τους, να εξοικονομηθούν πόροι (πχ για marketing) και να βρεθεί χρόνος για εύρεση νέων πελατών μέσα από την ομαλοποίηση εξυπηρέτησης των υφιστάμενων.

Στελέχη HR που επιθυμούν να αυξηθεί ο διαθέσιμος χρόνος που έχουν αυτή τη στιγμή για εύρεση νέου προσωπικού και εκπαίδευση / ανάπτυξη υφισταμένου, διαμέσω της βελτίωσης της ορατότητας που θα επέλθει από τον καλύτερο προγραμματισμό των λειτουργιών.

Υπ. Διασφάλισης Ποιότητας που επιθυμούν να ενισχύσουν την διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων τους μέσα από την ομαλοποίηση που επέρχεται από τη βελτίωση του προγραμματισμού.

Υπ. Εσωτερικού Ελέγχου, που επιθυμούν βελτίωση στα controls της εταιρικής περιουσίας διαμέσου ενός καλά οργανωμένου τμήματος E.A.

 

F. Δομή

1.   Α’ Μέρος – Τετάρτη 23 Οκτωβρίου ‘24:

        a. Οργάνωση Τμήματος Εφοδιαστικής Αλυσίδας (E.A.) κατά το μοντέλο SCOR

        b. Προκλήσεις κατά τη δημιουργία ή/και ανάπτυξη ενός τμήματος E.A.

2.   Β’ Μέρος - homework:

      c. Case Study (συμπλήρωση ερωτηματολογίου)

3.   Γ’ Μέρος – Τετάρτη 30 Οκτωβρίου ‘24:

         d. Εργαστήριο (Workshop) επίλυσης προκλήσεων

         e. Στρατηγικές / Συμπεράσματα

 

G. Υλικό *

  1.   Παρουσίαση Εφοδιαστικής Αλυσίδας κατά το μοντέλο SCOR (.pdf)

  2.   Οργάνωση και Περιγραφή Ρόλων (.pdf)

  3.   Δείκτες Μέτρησης Αποτελεσματικότητας Ε.Α. (Excel)

  4.   Συμπεράσματα Εργαστηρίου Case Studies (.pdf)

 

* Το υλικό υπ.αριθμ (1),(2),(3) αποστέλλεται με e-mail σε όλους/ες τους συμμετέχοντες/ουσες αμέσως μετά την ολοκλήρωση του A’ Μέρους, ενώ το υλικό υπ’αριθμ (4), εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ολοκλήρωση του Γ’ Μέρους.

 

Για περισσότερες πληροφορίες και κράτηση θέσης καλέστε στα γραφεία της Alpha Plan Consultants,

2310-566767, κα Βαλτατζή Μαρία.


Logo

Κεντρικά Γραφεία

Θεσσαλονίκη : Κωλέττη 25Β, 54627, Τηλ.: 2310-566767, Fax: 2310567890, email: [email protected]

Αθήνα : Λυκαβηττού 10, 10671, email: [email protected]

Αθήνα : Κρέοντος 100, Κολωνός,10443, Τηλ.: 213-0090221, email: [email protected]

Λάρισα : Φλωρίνης 37, 41335, Τηλ.: 2410-238926, Fax: 2415005505, email: [email protected]

Ηράκλειο : Εθνικής Αντιστάσεως 158, 71306, Τηλ.: 2810-289457, Fax: 2810289428, email: [email protected]

Ρέθυμνο : Λεωφ. Κουντουριώτη 23, 74100, Τηλ. & Fax: 28310-25067, email: [email protected]

Βόρειο Αιγαίο: Μητροπόλεως 4, 81100, Τηλ.: 2251-181080, email: [email protected]

 

Χανιά : Εφέδρων Πολεμιστών 24, 73135, Τηλ.: 28215-03189, email: [email protected]

Ρόδος : 5ο χλμ Ρόδου-Λίνδου, 85100, Τηλ.: 22410-38774, Fax: 2241038775, email: [email protected]

Ορεστιάδα : Βασ. Κωνσταντίνου 18, 68200, Τηλ.: 25520-26866, Fax: 2552024266, email: [email protected]

Αλεξ/πολη : Λ. Δημοκρατίας 18, 68100, Τηλ.: 25510-35848, Fax: 2551035848, email: [email protected]

Πάτρα : Τσαμαδού 44Α, 26222, Τηλ.:2610-346500, Fax: 2616007299, email: [email protected]

 

Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε τις ενημερώσεις μας.
Εγγραφή

Βρείτε μας στα Κοινωνικά Μέσα

Πολιτική απορρήτου και cookies

 
 banner ΓΓΕΚ

 
© 2025 Alpha Plan Consultants. All Rights Reserved.