fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ISO 39001:2012

ISO39001Σύστημα Διαχείρισης Οδικής Ασφάλειας

Το ISO 39001:2012 είναι το διεθνές πρότυπο για τη Διαχείριση της Οδικής Ασφάλειας. Η Οδική Ασφάλεια είναι ένα παγκόσμιο πρόβλημα, ενώ η Ελλάδα κατέχει μία από τις υψηλότερες θέσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε Οδικά Συμβάντα. Το πρότυπο καθορίζει τις απαιτήσεις για την ανάπτυξη και εφαρμογή ενός συστήματος διαχείρισης της ασφάλειας της οδικής κυκλοφορίας (RTS), ώστε να μπορεί μία επιχείρηση που αλληλεπιδρά με το δίκτυο οδικής κυκλοφορίας, να μειώσει τους θανάτους και τους σοβαρούς τραυματισμούς που σχετίζονται με τα τροχαία ατυχήματα. Οι απαιτήσεις του ISO 39001:2012 περιλαμβάνουν την ανάπτυξη και εφαρμογή κατάλληλης πολιτικής Οδικής Κυκλοφορίας (RTS), την ανάπτυξη στόχων και σχεδίων δράσης Οδικής Κυκλοφορίας (RTS), τα οποία λαμβάνουν υπόψη τις νομικές και άλλες απαιτήσεις τις οποίες υποχρεούται να τηρήσει. Το πρότυπο ISO 39001:2012 μπορεί να εφαρμοστεί από όλους τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους και πολυπλοκότητας. Ενδεικτικά αναφέρονται:

  • Εταιρίες Logistics / Μεταφορών
  • Επιχειρήσεις με Στόλο Οχημάτων (ΚΤΕΛ, Αστικές Συγκοινωνίες, Βιομηχανίες/Βιοτεχνίες, Super Markets)
  • Εταιρίες Οδικής Βοήθειας
  • Εταιρίες Ταχυμεταφορών (Courier)
  • Εταιρίες Ταξί
  • Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια
  • Διαχειριστές Εθνικών Οδών / Αυτοκινητοδρόμων

Αναμενόμενα οφέλη:

  • Συμμόρφωση με τη νομοθεσία που σχετίζεται με την Οδική Ασφάλεια.
  • Μείωση των οδικών ατυχημάτων που σχετίζονται με τις δραστηριότητες μίας επιχείρησης.
  • Μείωση του κόστους από τα ατυχήματα (π.χ. αποζημιώσεις, νοσοκομειακή περίθαλψη).
  • Ευαισθητοποίηση των εργαζομένων της επιχείρησης σε θέματα οδικής ασφάλειας.
  • Αποτελεσματικότερη διαχείριση έκτακτων καταστάσεων, συμβάντων και ατυχημάτων.
  • Μείωση εργατικών ατυχημάτων.
  • Ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών και των υπόλοιπων ενδιαφερομένων μερών.
  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
  • Εξασφάλιση της αξιοπιστίας των πελατών.